

Didim Belediye Başkanı Hatice Gençay, ilçedeki tüm okulları temsilen Okul Aile Birliği Başkanları ile bir toplantı gerçekleştirdi. Didim Belediyesi Meclis Toplantı salonunda gerçekleştirilen toplantıya Başkan Gençay’ın yanı sıra birim müdürleri ve okul aile birliği başkanları katıldı.
Okulların ihtiyaçları ve çocukların eğitimlerine katkı için yapılacak çalışmaların görüşüldüğü toplantıda konuşan Didim Belediye Başkanı Hatice Gençay, “Bugün kentimizdeki tüm okulları temsilen Okul Aile Birliği Başkanlarımızla Belediyemiz Meclis Toplantı Salonu’nda bir araya geldik. Okullarımızın ihtiyaçlarını, çocuklarımızın eğitimine nasıl daha fazla katkı sağlayabileceğimizi ve kentimizin gelişimi için neler yapabileceğimizi hep birlikte konuştuk; söylenen her fikri tek tek not aldık. Biz üzerimize düşeni yapmaya hazırız; birlikte çalışarak çok daha güzel işler başaracağımıza inancım tam. Çünkü bu kent bizim, bu çocuklar hepimizin” ifadelerinin kullandı.
GENEL
10 Haziran 2026ASAYİŞ
10 Haziran 2026AYDIN
10 Haziran 2026DİDİM HABERLERİ
10 Haziran 2026DİDİM HABERLERİ
10 Haziran 2026DİDİM HABERLERİ
10 Haziran 2026EGE
10 Haziran 2026
1
Didim Apollon Tapınağı ışıklandırılıyor: Gece müzeciliğine geçiyor
2
CHP Lideri Özel, Didim’de Ayşenur Ezgi Eygi adına açılan parkta konuştu
3
Başkan Gençay, Anneler Günü dolayısıyla kurulan stantları ziyaret etti
4
Başkan Gençay, Anneler günü etkinliğine katıldı
5
Didim’de “Macera parkında” sona gelindi
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.