DOLAR 46,2874 0.15%
EURO 53,6017 -0.16%
ALTIN 6.277,080,31
BITCOIN 29886291.61906%
Aydın
27°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

Başkan Gençay, Akbüklülerle bayramlaştı

Başkan Gençay, Akbüklülerle bayramlaştı

ABONE OL
21 Mart 2026 21:17
Başkan Gençay, Akbüklülerle bayramlaştı
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Ramazan Bayramı dolayısıyla Didim Belediyesi tarafından bayramlaşma programı düzenlendi. Akbük’te bulunan Zübeyde Hanım Parkı’nda gerçekleştirilen programa Didim Belediye Başkanı Hatice Gençay ve halk yoğun katılım sağladı. Bayramlaşma programında halkla bir araya gelen Başkan Hatice Gençay, katılımcılarla tek tek bayramlaşarak iyi dileklerini iletti.

Samimi ve sıcak bir atmosferde gerçekleşen buluşmada, bayramın birlik, beraberlik ve dayanışma ruhu hep birlikte yaşandı. Didim Belediye Başkanı Hatice Gençay yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı: “Bayramlar; sevgi, saygı ve hoşgörünün en güzel şekilde yaşandığı, birlik ve beraberliğimizin pekiştiği özel günlerdir. Didim ailesi olarak bu güzel günlerde bir arada olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Tüm halkımızın Ramazan Bayramı’nı en içten dileklerimle kutluyor, sağlık, huzur ve mutluluk diliyorum.”

Baskan Gencay Akbuklulerle Bayramlasti 648848 B9A27Cabc36371C7Cfb11Dc0E869Dca0

Baskan Gencay Akbuklulerle Bayramlasti 648848 1042C161Aebc2Fe7B8B192Dc86Ff2Fef

    En az 10 karakter gerekli


    HIZLI YORUM YAP

    Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.