DOLAR 46,2874 0.15%
EURO 53,6017 -0.16%
ALTIN 6.277,080,31
BITCOIN 29828181.54072%
Aydın
27°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

Didim Belediyesi’nden Fevzipaşa’da dayanışma sofrası

Didim Belediyesi’nden Fevzipaşa’da dayanışma sofrası

ABONE OL
21 Şubat 2026 13:39
Didim Belediyesi’nden Fevzipaşa’da dayanışma sofrası
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Ramazan ayı dolayısıyla Didim Belediyesi tarafından düzenlenen iftar programı, Fevzipaşa Mahallesi’nde yoğun katılımla gerçekleştirildi. Mahalle sakinleri, iftar sofrasında bir araya gelerek Ramazan’ın manevi atmosferini birlikte yaşadı.

Didim Belediye Başkanı Hatice Gençay, iftar öncesinde mahalle halkıyla sohbet ederek halkla yakından ilgilendi. Program kapsamında yemek dağıtımına da katılan Başkan Gençay, iftarını halkla birlikte açtı. Yoğun katılımın olduğu program, mahalle sakinleri arasında sevgi, birlik ve dayanışma duygularının pekişmesine vesile oldu.

İftar programında konuşan Başkan Hatice Gençay, “Aynı sofrada buluşmanın, ekmeğimizi paylaşmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Dayanışmamızı büyütmeye ve hemşehrilerimizle bir arada olmaya devam edeceğiz. Tüm halkımızın Ramazan ayı mübarek olsun.” ifadelerini kullandı.

    En az 10 karakter gerekli


    HIZLI YORUM YAP

    Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.