

Didim Belediye Başkanı Hatice Gençay, Akbük Mahallesi’nde bulunan Kumkent Sitesi’nin düzenlediği eğlenceye katıldı.
Didim’in Akbük Mahallesi’nde bulunan Kumkent Sitesi’nde site yönetimi tarafından eğlence düzenlendi. Kumkent Sitesi’nin içinde yer alan Amfi Tiyatro’da gerçekleştirilen eğlenceye, Başkan Gençay, Belediye Başkan Yardımcısı Aydan Aşık Turgut, Belediye Meclis üyeleri ve site sakinleri katıldı. Gecede konuşan Gençay, “Kumkent Sitesi’nde düzenlenen müzik eğlencesine davet edilmekten büyük mutluluk duydum. Bu keyifli akşam için herkese gönülden teşekkür ediyorum” dedi.
GENEL
14 Haziran 2026ASAYİŞ
14 Haziran 2026AYDIN
14 Haziran 2026DİDİM HABERLERİ
14 Haziran 2026DİDİM HABERLERİ
14 Haziran 2026DİDİM HABERLERİ
14 Haziran 2026EGE
14 Haziran 2026
1
Didim Apollon Tapınağı ışıklandırılıyor: Gece müzeciliğine geçiyor
2
CHP Lideri Özel, Didim’de Ayşenur Ezgi Eygi adına açılan parkta konuştu
3
Başkan Gençay, Anneler Günü dolayısıyla kurulan stantları ziyaret etti
4
Başkan Gençay, Anneler günü etkinliğine katıldı
5
Didim’de “Macera parkında” sona gelindi
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.